Przekazy do Polski
Platforma PayDirect jest systemem obsługi zagranicznych przekazów pieniężnych. Aby uzyskać informację, jak otrzymać w Polsce przekaz wysłany z zagranicy, rozwiń jedną z poniższych sekcji.
System PayDirect umożliwia otrzymywanie płatności wysyłanych do Polski z następujących krajów:
(kliknij na nazwę kraju, aby uzyskać informacje na temat dostępnych placówek i rodzajów przekazów)

Przekazy otrzymywane z krajów byłego Związku Radzieckiego realizowane są we współpracy z systemami płatności międzynarodowych Unistream oraz Contact. Aby wysłać przekaz za pośrednictwem systemu PayDirect, składając zlecenie w placówce Unistream lub Contact, z listy dostępnych banków należy wybrać PayDirect (PayDirect.pl Sp. z o.o.)

Wypłata przekazów gotówkowych Giro możliwa jest w dowolnej placówce Poczty Polskiej wybranej przez odbiorcę przekazu.
Lista placówek dostępna jest  tutaj

Oferujemy następujące opcje realizacji płatności otrzymywanych z zagranicy:

  • Przekazy na rachunki bankowe
  • Odbiór gotówki w dowolnej placówce pocztowej (przekaz Giro)
  • Doręczenie gotówki pod wskazany adres
  • Doładowanie telefonu komórkowego
  • Opłata rachunku/faktury
  • Wypłata gotówki w bankomacie 24h na dobę

Uwaga:
Nie wszystkie placówki partnerskie oferują pełen zakres usług - prosimy o bezpośredni kontakt z placówką zlecającą w celu potwierdzenia możliwości realizacji transakcji.

Czas realizacji transakcji dotyczy dni i godzin roboczych właściwych dla danej instytucji (banków, poczty, placówek partnerskich):

  • Przekazy na rachunki bankowe: do 24h
  • Odbiór gotówki w dowolnej placówce pocztowej - przekaz Giro: od 10 minut (max. do 2 godzin, w ciągu dnia roboczego)
  • Doręczenie gotówki pod wskazany adres: w następnym dniu roboczym po dniu nadania przekazu
  • Doładowanie telefonu komórkowego: od 10 minut (max. do 2 godzin, w ciągu dnia roboczego)
  • Opłata rachunku/faktury: do 24 godzin
  • Wypłata gotówki w bankomacie 24h na dobę: od 10 minut (max. do 2 godzin, w ciągu dnia roboczego)

Informacje o prowizjach za realizację płatności zlecanych za granicą dostępne są bezpośrednio w placówkach partnerskich.

Opłata uiszczana przez nadawcę w momencie zlecania transakcji jest jedynym kosztem usługi - w procesie realizacji transakcji nie są pobierane żadne dodatkowe prowizje - odbiorca otrzymuje pełną kwotę transakcji.

Transakcje otrzymywane z zagranicy w walutach obcych przewalutowywane są wg bieżącego kursu kupna Banku Pekao S.A. obowiązującego w momencie zlecenia transakcji przez nadawcę. Z tytułu wymiany walut nie są pobierane żadne dodatkowe prowizje.

Aktualna tabela kursowa Banku Pekao S.A.:http://www.pekao.com.pl/exchange

W przypadku transakcji przewalutowywanych przez placówkę partnerską w momencie ich zlecenia stosowany jest kurs oferowany przez daną placówkę.

W celu wysłania przekazu do Polski z zagranicy należy się udać do jednej z placówek partnerskich za granicą realizujących przekazy za pośrednictwem naszego systemu. Realizujemy przekazy zlecone we wszystkich placówkach partnerskich systemów Unistream, Contact oraz innych systemów zagranicznych przekazów pieniężnych.

Aby wysłać przekaz do Polski za pośrednictwem systemu PayDirect, składając zlecenie w banku/placówce zagranicznej, z listy dostępnych banków należy wybrać opcję PayDirect wraz ze wskazaniem odpowiedniego rodzaju przekazu (przekaz na rachunek bankowy, przekaz Giro do wypłaty w gotówce, etc.) oraz podać szczegóły przekazu zgodnie z wymaganiami firmy/banku przyjmującego zlecenie.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności . Możesz określic‡ warunki przechowywania lub dostę™pu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zgadzam się