Przed zalogowaniem:
- Sprawdź adres strony (prawidłowy to:
- Upewnij się, że znajdujesz się w szyfrowanym połączeniu (w oknie przeglądarki powinna być widoczna zamknięta kłódka oznaczająca połączenie szyfrowane).
- Upewnij się, że strona zabezpieczona jest ważnym certyfikatem wystawionym dla witryny
- Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie. Jeżeli stwierdzisz błąd w certyfikacie, zgłoś ten fakt niezwłocznie na infolinię.
- Pamiętaj, że system PayDirect nigdy nie żąda podawania kodów, danych kart płatniczych i kredytowych (numer karty, kod PIN, CVV2/CVC2) podczas logowania ani bezpośrednio po zalogowaniu.
- System PayDirect nigdy nie wysyła komunikatów o konieczności/obowiązku testowania nowych funkcjonalności serwisu transakcyjnego.
Wylogowanie:
- Pamiętaj, aby zakończyć pracę w serwisie poprzez użycie opcji "Wyloguj", która znajduje się w lewej, dolnej części każdej strony transakcyjnej.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z
Polityką Prywatności
. Możesz określic warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zgadzam się